GazetaMax
LAJME

OKM: 60% e qytetarëve janë të pakënaqur me shërbimet komunale

Shkup, 13 tetor – Rreth 60 për qind e qytetarëve në vend deklaruan se kishin probleme me shërbimet komunale, treguan hulumtimet e Organizatës së Konsumatorëve të Maqedonisë (OKM).

Nga OKM sot dhe nesër debatojnë për ankesat e qytetarëve për shërbimet komunale me ndërmarrjet publike kompetente, organizatat joqeveritare dhe përfaqësues të institucioneve, por edhe të themelohet Këshilli lokal i Konsumatorëve në Shtip.

Tatjana Tasevska, juriste në OKM, thotë se përveç ankesave për shërbimet komunale, qytetarët ankohen se ato vështirë zgjidhen nga ndërmarrjet publike kompetente.

“Besoj se disa nga problemet do të zgjidhen duke krijuar një Këshill të Konsumatorit, kemi iniciuar formimin e disa këshillave të tillë, tashmë janë formuar në Manastir, Ohër, Koçan. Programet janë miratuar dhe janë duke u zbatuar. Do të jetë një vend ku konsumatorët, përveç ndërmarrjeve publike, mund t’i drejtohen, nëse kanë ndonjë problem me shërbimet komunale, ata mund të kontaktojnë drejtpërdrejt Këshillin, për të bërë një ankesë, për të kërkuar dhe për të zgjidhur problemin”, deklaron Tasevska.

Ai theksoi se përqindja e qytetarëve që kanë vendosur t’i zgjidhin problemet me shërbimet komunale përmes gjykatës është e vogël. Kjo përqindje është midis dy dhe tre për qind.

“Vërtet është e vogël përqindja e zgjidhjes së fillimit të procedurave gjyqësore, a është kjo arsyeja e mosbesimit në drejtësi, kështu që nuk duhet të punësoni, paguani një avokat dhe tarifa gjyqësore. E gjithë kjo në njëfarë mënyre i pengon qytetarët të nisin procedurat gjyqësore”, vlerësoi Tasevska.

Kryetarja e OKM-së, Marijana Lonçar-Vellkova, thotë se mosmarrëveshjet me shërbimet publike duhet të zgjidhen më shpejt dhe njëra prej zgjidhjeve është në mënyrë elektronike.

“Përmes këtij projekti është planifikuar edhe një platformë e caktuar, përmes së cilës ndërmarrjet publike do t’i zgjidhin ato dhe ne do të kemi shërbime të integruara në një vend”, thotë Lonçar.

Ndër të tjerash, qëllimi i projektit është që konsumatorët të kujdesen për mjedisin dhe si të marrin produkte me efikasitet energjetik duke ndjekur shembujt në vendet e Bashkimit Evropian.

Related posts

Ministri Peleshi vizitë zyrtare në Slloveni: Intensifikojmë bashkëpunimin në fushën e mbrojtjes dhe sigurisë

e-max

“Përforcimi në krizë: roli i politikave” – konferencë e BP dhe BEI për 30 vjet pavarësi monetare

e-max

Prezantimi i rezultateve të Thirrjes së dytë për ndarjen e granteve për shërbime sociale në nivel lokal

e-max