E ardhmja ekonomike e Evropës në prizmin e megaprojektit të Rrugës së Mëndafshit të Ri dhe krijimit të gjigantit ekonomik Eurasia do të varet kryesisht nga ajo që vendos Gjermania për ofertën e Kinës për të blerë një pjesë të aksioneve në portin e Hamburgut.
Gjermania po përballet me një provë të madhe politike dhe ekonomike. Kanë mbaruar afatet për pranimin ose refuzimin e ofertës së kompanisë më të madhe kineze të transportit, China CUSCO (CUSCO) për të blerë një pjesë të aksioneve në portin më të madh gjerman në Hamburg.
Konkretisht bëhet fjalë për blerjen e 35 për qind të kapitalit të njërit prej tre terminaleve të portit më të madh në ekonominë më të madhe europiane, që është edhe një nga pesë ekonomitë më të mëdha në botë (për të gjitha parametrat).
Pse porti i Hamburgut është një qendër kaq e rëndësishme tregtare?
Së pari, sepse është porti më i madh në ekonominë më të madhe evropiane. Vetëm kjo flet shumë për rëndësinë e saj për lidhjet tregtare, kapacitetin tregtar dhe ndikimin në konkurrencën dhe çmimet e produkteve strategjike në shumë industri. Pastaj është ndikimi i parashikuar në tregjet financiare, dhe në veçanti në bursat ku tregtohen mallrat që transportohen drejt dhe nga ky port ndoshta i dytë më i madh evropian.
Dhe gjëja e dytë që ndoshta është më e rëndësishme se e para sepse përmban potencialin për rritje të konsiderueshme të operacioneve të biznesit nga ai port. Me fillimin e projektit global kinez Rruga e Re e Mëndafshit nga viti 2013 e në vazhdim, Hamburgu, ose më mirë porti, u bë një pikë e nxehtë, pra një vend me rëndësi të jashtëzakonshme strategjike, sepse në logjistikë, shërbimet hekurudhore u bënë kyçe dhe më të rëndësishme.
Vitin e kaluar kishte rreth 290 lidhje hekurudhore tregtare midis Hamburgut dhe 25 qendrave industriale kineze në baza javore. Pothuajse një e treta e të gjithë kontejnerëve që hyjnë në portin e Hamburgut përfundojnë në Kinë.
Dhe një tjetër informacion kyç: Porti i Hamburgut ofron logjistikë për transportin e 5500 vagonëve të organizuar në 200 trena në ditë.
Me këtë ne kemi pasqyruar më shumë se qartë kuptimin e ofertës kineze për blerjen e një të tretës së aksioneve në një nga terminalet e transportit në Hamburg.
Dhe tani gjëja më e rëndësishme: Gjermania dhe Kina janë partnerët më të mëdhenj tregtarë. Ky fakt tregon mjaftueshëm se sa presion janë autoritetet gjermane kur përballen me vendimin për të pranuar ose refuzuar vendimin e vënë në tryezë nga CUSCO.
Refuzimi i ofertës është një opsion real. Për shkak të presionit të SHBA-së dhe histerisë ekzistuese të partive të Gjelbërta kundër çdo gjëje kineze dhe veçanërisht ruse. Nëse kjo ofertë refuzohet, marrëdhëniet ekonomike me siguri nuk do të përmirësohen. Lokomotiva gjermane tani drejton ekonominë evropiane dhe përballet me presionet e forta nga Uashingtoni dhe Moska që janë të kundërta, jashtëzakonisht të mëdha dhe të rënda. A do të jetë në gjendje të përballet me presionin e mundshëm kinez?/Faktor.mk