Në vetëm 6 orë nga publikimi, videoja e shpalljes së kandidaturës së Muhamed Elmazit për Komunën e Sarajit arriti mbi 1,500 pëlqime dhe 77,000 shikime, duke tejkaluar dyfish shifrat e kandidatit tjetër në garë.
Kandidati i Frontit Europian, Blerant Ramadani, për 9 ditë arriti 900 pëlqime dhe 72,000 shikime — një ritëm dhe ndikim shumë më i ulët në krahasim me kandidatin e koalicionit VLEN.
Ky entuziazëm i menjëhershëm për Muhamed Elmazin shihet si një sinjal i qartë nga qytetarët: Saraji dhe Dërveni janë gati për një zë të ri, të ndershëm dhe të përkushtuar, që i njeh hallet e njerëzve dhe flet me zemër, jo me interesa.
Mbështetja e fuqishme në rrjete sociale është shpesh tregues i disponimit të opinionit publik, dhe duket se këtë herë ai po i përgjigjet thirrjes për ndryshim.