Blick i kushton artikull biznesmenit kërçovarë/ Burek i shijshëm që ju bën konkurencë biznesit zviceran, njihuni me punën e Fatmir Memedit
Media e njohur zvicerane i kushton një artikull mbi punën që bën biznesmeni i njohur me prejardhje nga Kërçova, sfidat që po përballen me konkurencën, lexoni në vazhdim:
Burger King është në mosmarrëveshje me një markë zvicerane Burek në shkallë të vogël. Çështja tani shkon në Gjykatën Administrative Federale.
Klienti është mbret. Dy restauratorët ndoshta ende mund të bien dakord për këtë. Por përndryshe mendimet e dy ofruesve mbretërorë ndryshojnë shumë, siç tregon mosmarrëveshja mes “CH brand 462717” dhe “CH brand 779461”. Ose me madhësi më të madhe: Burger King Corporation kundër Burek King GmbH.
Fakti që një ofrues zviceran i burekëve në shkallë të vogël zbukurohet me çmimin “King” ka qenë prej kohësh një gjemb në këmbë për Burger King. Tashmë në fund të vitit 2022, operatorët e snack-bar-it të Burek King në Aargau kishin parashikuar gjëra të këqija për ta. Ata raportuan për “Blick” se kishin marrë postë nga Burger King duke u kërkuar atyre të ndryshonin logon e tyre. Ajo që mbretërit e vetëkurorëzuar të burekëve zviceranë as nuk donin të shihnin dhe as të bënin: “Burger King ka një burger si logo dhe nuk ka kurorë”.
Por nuk është aq e lehtë. Këtë e tregon aktvendimi në këtë procedurë opozitare, i cili së fundmi është publikuar nga Instituti Federal Zviceran i Pronësisë Intelektuale (IGE). Procedura u bë e nevojshme sepse Burger King – kjo markë tregtare është regjistruar në Zvicër që nga viti 1999 – ka paraqitur një kundërshtim kundër Burek King, marka tregtare e të cilit është regjistruar në fund të vitit 2021.
Përmbajtja: Natyra e burgerit është e njohur; Burek është versioni i ndikuar nga Ballkani i Börek turk, një pjatë brumi me mbushje pikante.
Burger King ose Burek King – a mund të çojë kjo në konfuzion? Ekspertët e mbrojtjes së markës u zhytën në fushat optike, onomatopeike dhe gastronomike. Dhe ata e shikonin atë shkronjë për shkronjë. Fjalët “Burger” dhe “Burek” janë “pothuajse të njëjtën gjatësi”, kanë të njëjtën rrokje fillestare “Bur” dhe përmbajnë zanoren “e” në rrokjen fundore; Për më tepër, sekuenca e zanoreve “u dhe e” është identike. Përfundimi është se për shkak se ka gjithashtu një korrespondencë me fjalën “Mbret”, kjo “në mënyrë të pashmangshme çon në ngjashmëri në shkrim dhe tingull”.
Avokatët e grupit Burek pohuan një “dobësi në identifikimin e markës më të vjetër tregtare për shkak të hollimit”. Argumenti i tyre: Shumë marka të ngjashme janë regjistruar në regjistrin zviceran të mbrojtjes së markave tregtare, gjithsej 25 marka aktive me komponentin “King” dhe 42 me “Burger”.