Shkup, 17 nëntor – Drejtori i M-Nav Fakhrudin Hamidi në konferencën e sotme, duke iu referuar aferës “parazitë” të paralajmëruar nga VMRO-DPMNE opozitare, e cila ka të bëjë me pagat e punëtorëve në shoqërinë aksionare, theksoi se nuk i përdorin paratë nga buxheti, qoftë për paga, qoftë për investime kapitale dhe theksoi se pagat formohen sipas kompleksitetit të aktivitetit, si dhe për të parandaluar “ikjen e trurit”. M-NAV financohet nga fondet e marra nga Eurocontrol.
- Puna e kontrolluesit është shumë delikate. Duhen më shumë se tre deri në pesë vjet për të krijuar një staf si kontrollues i trafikut ajror dhe gjithsej janë shpenzuar 100 deri në 150 mijë euro për një kontrollues të trafikut ajror dhe ai personel është gjithmonë objektiv, fatkeqësisht, gjëra të tilla ndodhin në vend si dhe në profesione të tjera për daljen e personelit. Kjo është arsyeja pse jemi të detyruar dhe jemi të lumtur ta bëjmë këtë në përputhje me të gjitha standardet me Eurocontrol dhe në përputhje me marrëveshjen kolektive, të nënshkruar me të tre organizatat sindikale në M-NAV, për të dhënë sasinë minimale të hyrjes që marrim për fluturimet dhe shërbimet e terminalit në M-NAV 68 për qind të gjithë asaj pagave, deklaroi Hamidi.
Ai theksoi se gjatë krizës së koronës A.D. ishte në gjendje të vështirë financiare për shkak të numrit jashtëzakonisht të reduktuar të fluturimeve. Më pas iu drejtuan Qeverisë, por nuk morën asnjë ndihmë. Për këtë arsye, ata kanë vendosur që të ulin pagat e punonjësve për 30 për qind, derisa situata të kthehet nën kontroll. Hamidi, duke folur për shumën e pagës së tij, e cila është publikuar në aferën “parazit”, tha se në atë pagë ka një shtesë prej 30 për qind, sepse po i kthejnë shumat që i janë marrë gjatë krizës.
Ministri i Transportit dhe Lidhjeve Blagoja Bochvarski në janar të këtij viti në M-NAV deklaroi se do të jepen 11 milionë euro për një sistem të ri navigimi në shoqërinë aksionare, por sot drejtori Hamidi tha se nuk bëhet fjalë për paratë e shtetit, por që kanë marrë një kredi nga BERZH për atë investim.
- Nga e gjithë historia e ekzistencës së M-NAV dhe më parë me Agjencinë e Aviacionit Civil kur ishim bashkë, të gjitha investimet kapitale janë servisuar nga këto pjesë financiare që marrim. Ne kemi servisuar tre kredi përmes BERZH-it, tani është e katërta dhe theksojmë se nuk kemi marrë asnjë denar nga Qeveria për faktin se Qeveria krijoi një subjekt të tillë si M-NAV për të funksionuar dhe të shërbejë të gjitha detyrimet e saj mbi bazën e vetëfinancimit që ka. Është e njëjta gjë në rajon, kështu që nuk është vetëm për ne në Maqedoni, por edhe për Serbinë, Malin e Zi, Bosnje-Hercegovinën dhe në Evropë, theksoi Hamidi.
Ai shtoi se shpresojnë të punojnë me sistemin e ri të navigimit nga viti i ardhshëm.
- Do të punojmë me një sistem të ri, besoj nga viti i ardhshëm kur do të vendoset. Kjo do të thotë që me sistemin e ri do të rrisim kapacitetet 25 deri në 30 për qind. Kjo do të thotë se do të jetë më të sigurt, jo se ky aktuali nuk është i sigurt, mos më keqkuptoni, por do të jetë edhe më i sigurt, do të kemi edhe më shumë mjete për të rritur kapacitetin tonë operacional – në vend të 36 aeroplanëve në orë që ne operojmë nga një sektor, dhe shpesh gjatë verës kemi tre sektorë, që do të thotë mbi 90 aeroplanë në orë, me sistemin e ri do të marrim një kapacitet ku do të punojmë me më shumë se 45 aeroplanë në orë, tha Hamidi.