GazetaMax
SPORT

ZYRTARE | Milan dhe Puma rinovojnë së bashku, ja të gjitha detajet

Milan dhe Puma kanë rinovuar partneritetin e tyre. Këtu është komunikata zyrtare për shtyp e klubit e shfaqur sot: “PUMA dhe AC Milan janë të kënaqur të njoftojnë zgjatjen afatgjatë të partneritetit të tyre, të lindur në 2018. PUMA do të vazhdojë të jetë Partneri Kryesor, Furnizuesi Teknik Global dhe Partneri Zyrtar i Licencuar i Klubit Kuqezi, i cili është rikthyer në italiani me ekipin më të ri në historinë moderne që ka fituar Scudetton, si dhe një nga skuadrat më të reja në Evropë.
Si pjesë e marrëveshjes, PUMA do të bëhet Partneri Zyrtar i Emërtimit të Qendrës së Trajnimit të AC Milan Vismara, shtëpia e talenteve të ardhshme të klubit. Qendra do të riemërtohet “PUMA House of Football” dhe do të bëhet vendi për zhvillimin e performancës. me investime të synuara në gjeneratën e ardhshme të lojtarëve të rinj të AC Milan, duke ndihmuar për të mbështetur edhe sektorin e femrave.
Qendra do të jetë gjithashtu selia për aktivizimin e markës dhe komunitetit, duke pritur ngjarje dhe iniciativa në qytet. PUMA dhe AC Milan janë dy nga markat më inovative dhe progresive në futboll. Partneriteti bazohet në performancën dhe qëndrueshmërinë, përmes krijimit të produkteve inovative dhe miqësore me mjedisin, por edhe falë kulturës së futbollit, modës, rritjes së të rinjve dhe investimeve të vazhdueshme në futbollin e femrave.
Partneriteti përfaqëson një vazhdimësi të procesit të afirmimit të markës Milan edhe jashtë fushës sportive, falë përvojës dhe pranisë së konsoliduar të Puma në botën e modës dhe stilit të jetesës.
Nëpërmjet partneritetit, PUMA do të vazhdojë të ofrojë veshje të performancës për ekipet e meshkujve, femrave dhe të rinjve dhe do të përdorë stilin, modën dhe kulturën e Milanos për të zhvilluar produkte të performancës dhe stilit të jetesës jashtë fushës, të frymëzuar nga stili unik milanez.
Të dy markat do të vazhdojnë të bashkëpunojnë përtej fushës për të krijuar koleksione novatore dhe të modës të lidhura me kulturën e futbollit dhe që forcojnë gjurmën globale të AC Milan.
“Ky është një hap fantastik përpara për partneritetin tonë me AC Milan, dy marka që fokusohen në diversitetin, gjithëpërfshirjen, inovacionin, performancën dhe kulturën e futbollit,” tha Bjørn Gulden, Kryeshefi Ekzekutiv i PUMA.
“Qëllimi ynë është të nxisim inovacionin në performancën dhe veshjet e stilit të jetesës brenda dhe jashtë fushës. Ne duam të vazhdojmë të jemi dy nga markat më të qëndrueshme në futboll dhe të mbështesim futbollin e grave. Ky partneritet do të shohë gjithashtu PUMA-n të investojë në Qendrën e Performancës Vismara. Do të jetë një vend i veçantë për yjet e ardhshëm të AC Milan që të rriten dhe të afrojnë dy markat tona.”
“Ne jemi shumë krenarë që vazhdojmë këtë rrugëtim me partnerin tonë PUMA, partnerin tonë kryesor që nga viti 2018. Gjatë viteve, puna krah për krah me PUMA-n na ka lejuar të ndërtojmë një partneritet solid dhe autentik të bazuar në performancën, kulturën e futbollit dhe vlerat. e ndarë bazuar në një qasje inovative “komentoi Ivan Gazidis, CEO i AC Milan.
“Jemi të ngazëllyer për të filluar një kapitull të ri të këtij partneriteti, i cili do të ketë një fokus të fortë në zhvillimin e futbollit të femrave dhe brezit të ardhshëm të talenteve, të dyja objektivat në përputhje me vizioni ynë për Klubin”.
“Sot fillon një kapitull i ri i një rruge të përbashkët të jashtëzakonshme midis dy markave ikonike në botë, të afta së bashku të katalizojnë emocionet e miliona fansave dhe të vendosin standarde të reja, brenda dhe jashtë fushës – tha Casper Stylsvig, Shefi i të Ardhurave te Milanit – Ne do të vazhdojmë në këtë drejtim, duke krijuar së bashku një të ardhme që mbështetet në vlerat tona të përbashkëta/themeluese dhe që do të sjellë kombinimin e botës së futbollit, modës dhe kulturës së stilit të jetesës në një nivel tjetër”.

Shifrat e Calcio Finanza – Sipas asaj që është mësuar nga Calcio e Finanza, partneriteti do të ketë një vlerë totale prej 30 milionë euro në sezon. Ky është një hap i rëndësishëm përpara në krahasim me atë që AC Milan ka mbledhur vitet e fundit nga Puma. Ato variojnë nga 13.1 milionë euro në sezonin 2020/21 deri në 10.9 milionë euro në dy sezonet e mëparshme.
Me pak fjalë, një nxitje e rëndësishme për të ardhurat komerciale të AC Milan, ndërsa presin që kuqezinjtë të zhbllokojnë tregun e transferimeve me rinovimet e Paolo Maldinit dhe Frederic Massara. Brenda dy javëve të para të korrikut, kompania pritet të prezantojë edhe kompletin e ri të lojës që lojtarët do të veshin në 2022/23.

Related posts

E duan Reali dhe Barcelona, por një skuadër angleze është në përparësi për të nënshkruar me Dani Olmon

e-max

Barcelona mendon shitjen e pesë lojtarëve

e-max

Capello thotë se Liverpool ka sulmin më argëtues në Evropë

e-max
SPORT

ZYRTARE | Milan dhe Puma rinovojnë së bashku, ja të gjitha detajet

Milan dhe Puma kanë rinovuar partneritetin e tyre. Këtu është komunikata zyrtare për shtyp e klubit e shfaqur sot: “PUMA dhe AC Milan janë të kënaqur të njoftojnë zgjatjen afatgjatë të partneritetit të tyre, të lindur në 2018. PUMA do të vazhdojë të jetë Partneri Kryesor, Furnizuesi Teknik Global dhe Partneri Zyrtar i Licencuar i Klubit Kuqezi, i cili është rikthyer në italiani me ekipin më të ri në historinë moderne që ka fituar Scudetton, si dhe një nga skuadrat më të reja në Evropë.
Si pjesë e marrëveshjes, PUMA do të bëhet Partneri Zyrtar i Emërtimit të Qendrës së Trajnimit të AC Milan Vismara, shtëpia e talenteve të ardhshme të klubit. Qendra do të riemërtohet “PUMA House of Football” dhe do të bëhet vendi për zhvillimin e performancës. me investime të synuara në gjeneratën e ardhshme të lojtarëve të rinj të AC Milan, duke ndihmuar për të mbështetur edhe sektorin e femrave.
Qendra do të jetë gjithashtu selia për aktivizimin e markës dhe komunitetit, duke pritur ngjarje dhe iniciativa në qytet. PUMA dhe AC Milan janë dy nga markat më inovative dhe progresive në futboll. Partneriteti bazohet në performancën dhe qëndrueshmërinë, përmes krijimit të produkteve inovative dhe miqësore me mjedisin, por edhe falë kulturës së futbollit, modës, rritjes së të rinjve dhe investimeve të vazhdueshme në futbollin e femrave.
Partneriteti përfaqëson një vazhdimësi të procesit të afirmimit të markës Milan edhe jashtë fushës sportive, falë përvojës dhe pranisë së konsoliduar të Puma në botën e modës dhe stilit të jetesës.
Nëpërmjet partneritetit, PUMA do të vazhdojë të ofrojë veshje të performancës për ekipet e meshkujve, femrave dhe të rinjve dhe do të përdorë stilin, modën dhe kulturën e Milanos për të zhvilluar produkte të performancës dhe stilit të jetesës jashtë fushës, të frymëzuar nga stili unik milanez.
Të dy markat do të vazhdojnë të bashkëpunojnë përtej fushës për të krijuar koleksione novatore dhe të modës të lidhura me kulturën e futbollit dhe që forcojnë gjurmën globale të AC Milan.
“Ky është një hap fantastik përpara për partneritetin tonë me AC Milan, dy marka që fokusohen në diversitetin, gjithëpërfshirjen, inovacionin, performancën dhe kulturën e futbollit,” tha Bjørn Gulden, Kryeshefi Ekzekutiv i PUMA.
“Qëllimi ynë është të nxisim inovacionin në performancën dhe veshjet e stilit të jetesës brenda dhe jashtë fushës. Ne duam të vazhdojmë të jemi dy nga markat më të qëndrueshme në futboll dhe të mbështesim futbollin e grave. Ky partneritet do të shohë gjithashtu PUMA-n të investojë në Qendrën e Performancës Vismara. Do të jetë një vend i veçantë për yjet e ardhshëm të AC Milan që të rriten dhe të afrojnë dy markat tona.”
“Ne jemi shumë krenarë që vazhdojmë këtë rrugëtim me partnerin tonë PUMA, partnerin tonë kryesor që nga viti 2018. Gjatë viteve, puna krah për krah me PUMA-n na ka lejuar të ndërtojmë një partneritet solid dhe autentik të bazuar në performancën, kulturën e futbollit dhe vlerat. e ndarë bazuar në një qasje inovative “komentoi Ivan Gazidis, CEO i AC Milan.
“Jemi të ngazëllyer për të filluar një kapitull të ri të këtij partneriteti, i cili do të ketë një fokus të fortë në zhvillimin e futbollit të femrave dhe brezit të ardhshëm të talenteve, të dyja objektivat në përputhje me vizioni ynë për Klubin”.
“Sot fillon një kapitull i ri i një rruge të përbashkët të jashtëzakonshme midis dy markave ikonike në botë, të afta së bashku të katalizojnë emocionet e miliona fansave dhe të vendosin standarde të reja, brenda dhe jashtë fushës – tha Casper Stylsvig, Shefi i të Ardhurave te Milanit – Ne do të vazhdojmë në këtë drejtim, duke krijuar së bashku një të ardhme që mbështetet në vlerat tona të përbashkëta/themeluese dhe që do të sjellë kombinimin e botës së futbollit, modës dhe kulturës së stilit të jetesës në një nivel tjetër”.

Shifrat e Calcio Finanza – Sipas asaj që është mësuar nga Calcio e Finanza, partneriteti do të ketë një vlerë totale prej 30 milionë euro në sezon. Ky është një hap i rëndësishëm përpara në krahasim me atë që AC Milan ka mbledhur vitet e fundit nga Puma. Ato variojnë nga 13.1 milionë euro në sezonin 2020/21 deri në 10.9 milionë euro në dy sezonet e mëparshme.
Me pak fjalë, një nxitje e rëndësishme për të ardhurat komerciale të AC Milan, ndërsa presin që kuqezinjtë të zhbllokojnë tregun e transferimeve me rinovimet e Paolo Maldinit dhe Frederic Massara. Brenda dy javëve të para të korrikut, kompania pritet të prezantojë edhe kompletin e ri të lojës që lojtarët do të veshin në 2022/23.

Related posts

E kryer, Castillejo transferohet te Valencia, e kërkoi Gattuso

e-max

Tyson Fury mund të kthehet në ring për të kompletuar trilogjinë ndaj Derek Chisora

e-max

Fabrizio Romano: Milani arrin akord të plotë me Tonalin për rinovim të kontratës

e-max