Jo vetëm në aspektin gjeostrategjik e kombëtar (shqiptar), që është më i madhi projekt nga pavarësia e vendit, i cili qe do të lidhë Detin e Zi me atë Adriatik dhe Lindjen me Perëndimin, por edhe në aspektin ekonomik, do të ketë ndikim shumë të madh në rejon, deklaroi për Indeks.mk, akademik Abdylmenaf Bexheti, duke folur për fillimin e ndërtimit të Korridori 8a dhe 10D.
“Lufta në Ukrainë vetëm se vërtetoi rëndësinë kapitale të “poshinave furnizuese” dhe lidhjet e tyre me pikat e dështinimit. Kur kësaj t’i shtohen edhe angazhimet e resurseve vendore në ndërtimtarinë e ulët, projekti ka impakt të pallogaritshëm në prerje të momentit, jo vetëm financiare por edhe ekonomike e njerëzore (siguria në rrugë është impakt i pallogaritshëm për nga rëndësia e jetës). Shpresoj që dinamizimi të shkojë sa më mirë se një vit e më pare, përfitimet ekonomike do multiplikohen”, vlerëson Bexheti.
Korridori 8 do të shtrihet në gjatësi prej 68 km përmes një autostrade me 6 korsi që do të lidhë Tetovën me Gostivarin, Kërçovën, Strugën e deri në Qafë Thanë, kurse Korridori 10-D do të lidh Prilepin dhe Manastirin dhe si projekt shtrihet në gjatësi prej 40 km dhe realizohet me 6 korsi, derisa periudha e realizimit të projektit është 6 vite nga fillimi i punimeve.