GazetaMax
Teknologji

Google zbulon një mjet të ri të inteligjencës artificiale që do të ndryshojë mënyrën se si njerëzit kërkojnë në internet

Inteligjenca artificiale ka ndryshuar rrënjësisht mënyrën se si përdoruesit kërkojnë në internet.

Ky ndryshim ka rezultuar mjaft i dobishëm për vetë përdoruesit, por në të njëjtën kohë ka çuar në dëshpërim pronarët e faqeve të internetit dhe motorët e kërkimit në internet, të cilët kanë parë një rënie të ndjeshme të numrit të shikimeve dhe vizitave. Domethënë, në vend që të kërkojnë përgjigje për pyetje përmes faqeve të ndryshme të internetit, sot përdoruesit thjesht i bëjnë një pyetje një chatbot-i dhe marrin një përgjigje të shpejtë dhe të drejtpërdrejtë.

Chatbot-i i tillë më i popullarizuar është, sigurisht, “Chat-GPT”, dhe duke pasur parasysh se produkti kryesor i Google është pikërisht motori i saj i kërkimit, kompania duhej të reagonte dhe të paraqiste zgjidhjet e veta bazuar në inteligjencën artificiale. Përveç chatbot-it Gemini, kompania ka filluar gjithashtu të testojë inteligjencën artificiale për kërkim, dhe gjithashtu e ka futur këtë teknologji në kërkimin klasik përmes opsionit “AI Overviews”.

Kjo është një përgjigje e shkurtër për kërkimin që shfaqet në krye të faqes së rezultateve, dhe ka rezultuar se për shumë njerëz, kjo përgjigje është e mjaftueshme. Sipas një studimi të kohëve të fundit, në kërkimet ku shfaqet një pamje paraprake e inteligjencës artificiale në përgjigje, përdoruesit kanë dukshëm më pak gjasa të klikojnë në lidhjet e shfaqura poshtë pamjes paraprake dhe që çojnë në faqet e internetit me më shumë informacion rreth asaj që i intereson.

Kohët e fundit, Google njoftoi një tjetër opsion për motorin e saj të kërkimit, i cili gjithashtu bazohet në inteligjencën artificiale. Ky është një opsion eksperimental i quajtur “Udhëzuesi i Uebit”, i cili bazohet në “Binjakët” dhe synon ta bëjë më të lehtë për përdoruesit kërkimin, domethënë, ta bëjë më të lehtë marrjen e rezultateve përkatëse.

Nuk është i disponueshëm për të gjithë.

Blogu i Google shpjegoi se si funksionon ky mjet, duke përdorur shembullin e kërkimit “si të udhëtosh vetëm në Japoni”. Në vend që të shfaqë të gjitha rezultatet njëra poshtë tjetrës, si më parë, “Udhëzuesi i Uebit” do t’i grupojë rezultatet në kategori të ndryshme në mënyrë që përdoruesit të mund të gjejnë më lehtë saktësisht atë që u intereson. U shfaqën kategori të tilla si “Udhëzues Gjithëpërfshirës për Udhëtimin Solo në Japoni”, “Përvoja dhe Këshilla Personale nga Udhëtarët Solo” dhe “Rekomandime për Sigurinë dhe Destinacionin”.

Në varësi të kategorisë për të cilën interesohet përdoruesi, është e mundur të shfaqen më shumë rezultate që lidhen me atë temë të veçantë. Gjithashtu, duket se përgjigjet e përmbledhura nga inteligjenca artificiale do të shfaqen në krye të këtyre kategorive, gjë që duhet të ndihmojë në procesin e kërkimit.

Ky opsion aktualisht është i disponueshëm vetëm për përdoruesit e Search Labs, të cilët duan të jenë ndër të parët që provojnë veçoritë eksperimentale të Google. Duke pasur parasysh që inteligjenca artificiale po bëhet gjithnjë e më e pranishme në kërkim, pritet që ky opsion të bëhet i disponueshëm për të gjithë përdoruesit me kalimin e kohës.

Related posts

Shqipëria pranohet zyrtarisht në SEPA

Gazeta Max

Shtetet e Bashkuara vendosin sanksione të reja ndaj Kinës në prodhimin e çipeve

Gazeta Max

Një këngë e ndjerë për 17 Shkurt erdhi nga Dedi

Gazeta Max