GazetaMax
Uncategorized

Toyota po përgatit një veturë më të madhe elektrike

Toyota ka planifikuar të shtojë linjën e automjeteve elektrike dhe që kanë më shumë hapësirë të brendshme.

Deri në vitin 2026, kompania japoneze ka deklaruar se do të prezantoj 10 automjete elektrike.

Një nga to, do të jetë një veturë që do të mund të marrë emrin bZ3X.
Me stilin e bazuar në konceptin bZ Compact SUV, bZ3X mendohet më së miri si një C-HR elektrike.

Ajo do të vijë me një stil më të dukshëm si coupe dhe ndoshta do të sakrifikojë një gamë dhe fuqi në një përpjekje për të mbajtur çmimin e ulët.

Një datë zyrtare e lëshimit për Toyota bZ3X nuk është ndarë ende, sidoqoftë, ka raportime se ajo do jetë në dispozicion në vitin 2024.

Duke supozuar se dizajni i jashtëm i Toyota bZ3X SUV bazohet në konceptin bZ Compact SUV, kjo duket sikur do të jetë një nga automjetet me stil më aventuresk në gamën e Toyota-s.

Rrotat e bZ3X janë shtyrë sa më shumë në qoshe për t’i dhënë crossover-it një qëndrim më agresiv, ndërkohë që bien në sy edhe mbikalimet e shkurtra.

Ndriçimi këndor i përparmë mbështillet dhe shtrihet thellë në kapuç, dhe ndryshe nga bZ4X, ky koncept funksionon pa harqet e zeza të rrotave – dhe është edhe më mirë për këtë.

Dorezat e dyerve të përparme me montim të rrafshët dhe dorezat e fshehura të pasme ndihmojnë që të mos prishet pamja anësore, e cila karakterizohet nga rrudha të dukshme të trupit.

Në pjesën e pasme, ka një dritë me gjerësi të plotë që shtrihet thellë në parafango dhe del nga trupi. Detajet e poshtme të zeza, çatia dhe shtyllat e zeza, kontrastojnë mjaft bukur me ngjyrën.

Dimensionet e Toyota bZ3X lë të kuptohet për një automjet mjaft të vogël me një gjurmë minimale – të paktën për sa i përket konceptit.

Koncepti ka një gjatësi prej 178.7 inç, një lartësi prej 61.4 inç dhe një gjerësi prej 74.3 inç, duke përjashtuar pasqyrat. Për krahasim, bZ4X është rreth gjashtë inç më i gjatë dhe mbi 3.5 inç më i gjatë.

Ne nuk presim që bZ3X të jetë më i fuqishëm se bZ4X. Ky i fundit fillon me një variant me tërheqje me rrota të përparme, me një motor, që prodhon 201 kuaj fuqi. Në bZ3X me sa duket më i lehtë, koha 0-60 mph duhet të jetë pak më pak se shtatë sekonda.

Timoni do të ketë një dizajn tashmë të bërë publik, por do jetë më i gjerë dhe në formë drejtkëndëshe.

Ekrani dixhital i shoferit dhe ekrani qendror, janë të dyja fizikisht të lakuar në fund, por është e paqartë se cili është avantazhi i këtij dizajni.

Presim që pjesa e brendshme të ketë hapësirë ​​të mjaftueshme për katër apo pesë pasagjerë.

Në koncept, Toyota përmendi një asistent personal të avancuar në makinë që komunikon me pasagjerët nëpërmjet sinjaleve të ndryshme të ndriçimit vizual dhe audio.

Related posts

Kur mund të presim një iPhone me Face ID dhe prerje në ekran?

e-max

Elon Musk kërcënon se do prishë marrëveshjen me Twitter

e-max

Shmangni këtë gabim gjatë karikimit të telefonit

e-max