GazetaMax
Lajme

Fjalimi i Reisul Elemasë H. hfz Shaqir ef. Fetai me rastin e Vitit të Ri Hixhri 1445

”Ata që besojnë dhe shpërngulen dhe luftojnë për hirë të All-llahut, ata meritojnë të shpresojnë në mëshirën e All-llahut. All-llahu falë shumë dhe është mëshirues.” {El Bekaretu: 218}

Të nderuar ministra, deputet, kryetarë të komunave, përgjegjës të institicioneve tē ndryshme shkencore, drejtor dhe perfaqësues të shoqatave të ndryshme

Vëllezë e motra

Zonja dhe zotrinjë

Të nderuar të pranishëm

Sonte shënojmë vitin e ri sipas kalendarit islam 1445 hixhri, i cili  është ngushtë i lidhur me ngjarjen e madhe të Hixhretit të Muhamedit a.s  që ndodhi në vitin 622 kur nënkupton “emigrimin e Muhamedit a.s. dhe muslimanëve të parë prej Mekes në Medinë me qëllim të gjetjes hapsirë dhe kushte më të volitshme në mbrojtjen, kultivimit dhe zhvillimit të  Vërtetës hyjnore – Islamit.”

Është koncept islam se çdo vepër madhore është rezultat i sakrificës ,

luftës, mundit, lëvizjes, emigrimit – hixhretit Andaj, hixhretin e gjejmë prej njeriut të parë dhe si i tillë është pjesë përbërëse e jetës në këtë botë, e në veçanti cilësi e njerëzve të mëdhenj të cilët potencialet e veta i vendosin në shërbim të kultivimit të vlerave madhore dhe ngritjes së popujve. Nuk është e rastit qê Islami hixhretin e koncepton si lëvizje të personaliteteve që levizën rrjedhat e historisë njerëzore si profetët, idealistë dhe personalitetet e mëdha historike që dhanë porosinë e shenjtë se lufta kundër të keqes dhe injorancës  bëhet vetëm në lëvizje dhe dinamizëm të qartë dhe të paluhatshëm.

I derguari i Zotit Muhamedi a.s. i inspiruar nga shpallja e Zotit të madhërishëm nën parimin e të gjitha kohërave : “Nuk ka Zot tjetër përveç All-llahut” , si dhe nën parimin :” Mëso studio në emër të Krijuesit të gjithçkaje” me të gjitha potencialet e tijë fiziko shpirtërore filloi reformimin shpirtëror, moral e shoqëror me një qëndrim racional, strategjik dhe të paluhatshëm për të definuar në arenën botërore konceptin e monoteizmit të pastër të njëshmërisë së Zotit, metodën e diturisë dhe hulumtimit si bazë e zhvillimit njerëzor si dhe hulumtimit të krijimtarisë së Zotit që u themelua metodologjia e të qasurit  shkencorë natyrës dhe Kosmosit, definimi i konceptit moral, si vlerë më e lartë e njeriut dhe njerëzimit, formimi i familjes së shëndoshë, si bazë e shoqërisë së shëndoshë, definimi i bashëkjetesës me bazat themelore të paqes dhe tolerancës, zhvillimi ekonomik dhe shfrytëzimi i begative të kësaj bote, vendosja e barazisë njerëzore pa dallim feje, kombi e race, barazia dhe pozicionimi i gruas në familje dhe shoqëri, etj.

Hixhreti është vetëdije e lartë se ndryshimi nuk mund të realizohet pa një lëvizje për të zgjedhur kohën, hapësirën dhe rrjedhat e tyre, andaj me keqardhje dhe dhimbje të thellë lëshoi vatanin e tij me bindje të thellë për t’u kthyer përsëri tek ai.

Andaj, Muhamedi a.s i frymëzuar nga i Madhi Zot , ishte i vetëdijshëm

se lufta për të vërtetën dhe ideale të shenjta bëhet me lëvizje dhe në një dinamizëm të gjallë, andaj duhet menduar një strategji lëvizëse dhe largëpamëse, që nënkuptonte  gjetjen e një vendi më të sigurtë dhe pjellor ku duhet të mbillet Islami dhe prej aty të fillojë rruga e formimit të një ardhmërie të shëndoshë të njerëzimit.

Pra, ndjenja e lartë e përgjegjësisë së obligimit hyjnor për të ngadhënjyer e vërteta bëri që Muhamedi a.s. dhe shokët e tij me dhembje të thellë por krenar të lëshojnë vendlindjen, pra Mekken e bekuar duke sakrifikuar, duke lënë pas veti shtëpitë dhe pasuritë e tyre, e në veçanti vendlindjen e tyre ku janë lindur dhe ku janë rritur.

Padyshim hixhreti është një ngjarje e madhe në historinë e njerëzimit dhe si i tillë me një kuptim të përhershëm dhe të pashtershëm.

T’i qasemi atij vetëm për nga prizma e saj historike, si një ngjarje që ka ndodhë në një kohë dhe hapësirë do të thotë interpretim dhe qasje e mbyllur, e ngurtë dhe e gabuar e hixhretit.

Hixhreti nuk është ikje nga armiku, as largim nga vendlindja përkundrazi është aksion dhe lëvizje e bazuar në sakrifikim të pashoq për të ngadhënjyer e Vërteta. gjegjësisht besimi në një Zot , parim ky që formon dinjitet të lartë të individit, familjes dhe shoqërisë, që e bën ate mëkëmbës të vërtetë të Zotit nē tokë.

Këtë e vërteton fakti se Muhamedi a.s. menjëherë pas hixhretit bëri hapa historik për të vendosur bazat e një organizimi të fortë dhe të sigurt, në sferën shoqërore politike, si:

– ndërtimi i xhamisë që nëkuptonte ndërtimi urgjent i institucioneve fetaro kulturore e shkencore;

– vëllazërimi i fiseve të ngatërruara në Medinë, gjegjësisht ngritja e unitetit ne shkallën më të lartë ;

– formimi i shtetit dhe shoqërisë ku u gjetën të barabartë të gjithë qytetarët pa marrë parasysh racën , kombin, fenë, etj.

Hixhretin e këtillë që jep ndryshimin dhe që lëviz njeriun drejt vetëdijes së pastër dhe të shëndosh e vlerëson lartë duke thënë.

“Ata të cilët besuan, migruan dhe luftuan me pasurinë dhe veten e tyre në rrugën e All-llahut, ata kanë pozitë më të lartë te All-llahu xh.sh. dhe vetëm ata janë fatlumë” {Et teubetu:20}

Rezultatet e kësaj u vërtetuan më vonë kur Muhamedi a.s. dhe muslimanët çliruan Meken duke u kthyer triumfalisht në vendlindjet e tyre. Me këtë edhe njëherë u vërtetua se ndër porositë themelore të hixhretit është ajo se hixhreti është i lidhur ngushtë për vendlindjen, gjegjësisht hixhreti bëhet për vendlindje duke mos e humbur lidhshmërinë me të dhe duke synuar gjithmonë në kthimin ne te me qëllim të sjelljes së lirisë, pasurisë dhe çdo të mire të saj.

Për këtë i derguari i Zotit Muhamedi – paqa e Zotit qoftë mbi te- pas

çlirimit të Mekes tha: “Nuk ka emigrim pas çlirimit , por ka mund, përpjekje, luft dhe qëllim të pastër”.

Hixhreti, pra është evitim i të keqes, amorales për të vendosur dijen, moralen, njerëzoren, përpjekje për ndërtimin e personalitetit të fortë dhe me vetëdije të lartë i cili do të jetë subjekt kreativ dhe konstruktiv me plotë kuptimin e fjalës.

Në trojet ku jetojmë dhe veprojmë porositë e hixhretit janë gjithë më aktuale kur dihet se decenieve të fundit nën ndikim e kushteve të vështira politike dhe ekonomike paraprakisht të përgatitura qindra mijë, mos të themi miliona njerëz të popujve të këtyre trevave u larguan nga vatani i tyre duke rrezikuar qenien e tyre kombëtare drejt asimilinit të paparë fetarë e kombëtar.

Andaj, hixhreti i Muhamedit – Paqa e mëson se të gjihtë këto muhaxhir nuk guxojnë të harrojnë atdheun e tyre dhe se duhet  të bëjnë përpjekje të jashtëzakonshme që kurdoherë të kthehen në vatrat e tyre, e së pakti të mendojnë për vatanin e tyre duke mos e humbur lidhshmërinë dhe shpresën për t’u kthyer në të.

Në fund mund të konkludojmë se hixhreti i dha impuls të fuqishëm pjekurisë shpirtërore dhe intelektuale, përsosshmërisë etike dhe humane dhe si i tillë parqet një epokë të re, revulucion të ri shpirtëror, kulminacion i sakrfikimit shpirtëror dhe material.

Related posts

Grubi: Përmbushëm premtimin para afatit të parashikuar, rritëm përsëri pagën minimale

Gazetamax.mk

Kuvendi hapi dy seanca, debati për disa ligje përfundoi pa diskutim, por do të ketë votime shtesë

Gazetamax.mk

Drejtori Havziju shtron Iftar për të burgosurit në burgun e Tetovës

Gazetamax.mk