Fruti i kuq që prodhon përmirësime ‘të rëndësishme’ në kujtesë për të reduktuar rrezikun e demencës

Demenca është një vuajtje mizore sepse është një marshim i ngadaltë drejt vdekjes për të sëmurin dhe të dashurit e tyre.

Megjithatë, kërkimet vazhdojnë të nxjerrin dritë të gjelbër në luftën kundër rënies së trurit. Hulumtimi i ri i publikuar në revistën Frontiers tregon fuqinë e dietës për të rritur trurin.

Hulumtimi, i kryer nga studiuesit në Universitetin e Anglisë Lindore (MB), zbuloi se shtimi i boronicave të kuqe në dietën tuaj mund të ndihmojë në përmirësimin e kujtesës dhe funksionit të trurit dhe në uljen e kolesterolit “të keq”.

Ekipi hulumtues studioi përfitimet e konsumimit të barazvlefshëm të një filxhani me boronicë në ditë tek moshat 50 deri në 80 vjeç. Ata shpresojnë se gjetjet e tyre mund të kenë implikime për parandalimin e sëmundjeve neurodegjenerative si çmenduria.

Studiuesi kryesor Dr. David Vauzour, nga Shkolla Mjekësore Norwich e UEA-s, tha: “Demenca pritet të prekë rreth 152 milionë njerëz deri në vitin 2050. Nuk ka asnjë kurë të njohur, kështu që është thelbësore që ne të kërkojmë ndërhyrje të modifikueshme në stilin e jetës, si dieta, që mund të ndihmojnë në uljen e rrezikut dhe barrës së sëmundjes”.

“Studimet e kaluara kanë treguar se marrja më e lartë e flavonoideve në dietë është e lidhur me ritme më të ngadalta të rënies njohëse dhe demencës. Dhe ushqimet e pasura me anthocyanine dhe proanthocyanidins, të cilat u japin manaferrave ngjyrën e tyre të kuqe, kaltër ose vjollcë, janë zbuluar se përmirësojnë njohjen”.

“Borronicat janë të pasura me këto mikroelemente dhe janë njohur për vetitë e tyre antioksiduese dhe anti-inflamatore. Ne donim të zbulonim më shumë se si boronicat mund të ndihmojnë në reduktimin e neurodegjenerimit të lidhur me moshën”.

Si i mblodhën studiuesit gjetjet e tyre dhe çfarë mësuan?

Ekipi hulumtues hetoi ndikimin e ngrënies së boronicës së kuqe për 12 javë në funksionin e trurit dhe kolesterolin në mesin e 60 pjesëmarrësve të shëndetshëm njohës. Gjysma e pjesëmarrësve konsumuan pluhur boronicë të tharë në ngrirje, e barabartë me një filxhan ose 100 gram boronicë të freskëta, çdo ditë. Gjysma tjetër konsumoi një placebo.

Studimi është një nga të parët që ka ekzaminuar boronicën e kuqe dhe ndikimin e tyre afatgjatë në njohjen dhe shëndetin e trurit te njerëzit.

Rezultatet treguan se konsumimi i boronicës së kuqe përmirësoi ndjeshëm kujtesën e pjesëmarrësve për ngjarjet e përditshme (kujtesa episodike vizuale), funksionimin nervor dhe dërgimin e gjakut në tru (perfuzion i trurit). 

Të fundit në përqindje